Ajuta-ma sa te ajut, daca pot

Asta cu ajutatul e cam aiurea ca de obicei suna cam suspect dar ajutorul este acolo la nevoie , doar sa ai rabdare sa il cauti. Ma refer la cel legat de problemele care isi au rezolvari pe net, ca deocamdata nu prea m-a ajutat nimeni cu un job 😀 .

Este vorba despre problemele care apar dupa ce iti cumperi de regula un echipament electronic. Eu am avut nevoie de un router si n-am mai apucat sa vad pe net topuri, pareri si alte cele si am luat unul bazandu-ma pe marca, un Siemens Gigaset SE361. L-am luat, l-am instalat, a mers frumos pina am pornit utorrentul si a inceput sa faca buba. Cautand apoi pe net dupa rezolvari am gasit pe forum la softpedia un topic cu acest router unde toata lumea zicea ca are tot felul de probleme. Dupa ce m-am lamurit ca problema mea nu este asa de grava ci doar e de la nod si de la utorrent, am zis sa citesc (ca este de unde) ce probleme mai semnaleaza lumea. Citind nu am tinut seama de data comentariilor si am raspuns chiar la cateva. Dupa 2 zile primesc email de la un admin (cred) care ma atentioneaza ca raspunsul meu nu este conform, ca am raspuns la o problema pusa in 2008 iar eu sunt in 2010. Deci, ce sa mai zici !?

Eu i-am raspuns ceva de genu, sper ca omul a dedus, ca ce treaba are una cu alta, omul care are probleme legate de acest aparat intra acolo si citeste ce este pana se lamureste ce are de facut, nu prebuie neaparat sa intrebe ceva ca sunt destule intrebari, configurari, sfaturi etc. Ce vina am eu ca acest router inca mai este pe piata si eu l-am gasit de incredere dupa 2 ani de la lansare si pina la urma care-i problema lui (a adminului).  In concluzie cred ca postul meu de acolo a fost sters, cred, nu m-am mai obosit sa verific, la asa atitudine si gandire …

Referitor la ce trebuia de fapt sa imi cumpar, nu stiu, toate au probleme pentru ca toate se folosesc in circumstante relativ diferite, anume de oameni cu pregatire sau cunostinte in domeniu, de sisteme de operare diferite, in retele cu provideri diferiti, s.a.m.d. , sau nu.