Reclama Vodafone aproape FAIL

De ce FAIL ?

Pentru că reclama prezintă cum pentru a reuşi în ceea ce îţi doreşti, cazul nostru ca Ghiţă Mureşan să cânte, a sunat o grămadă de prieteni dar a găsit pe internet numărul cui trebuia. Deci a dat telefoane degeaba, conform cu oferta de la sfârşit cu o grămadă de minute în reţea şi naţionale oferite la achiziţia acestui abonament oferit de Vodafone, dar nu şi-a rezolvat problema. Problema lui a fost rezolvată prin alt mijloc, internetul. Naratorul nu spune la sfârşit nimic despre partea cu internetul, ci doar de oferta de voce şi de telefoane.

De ce aproape ?

Pentru că la sfârşit scrie, sub cele două variante de minute oferite de pachetul de telefonie, mic că de-abia se vede cred că doar pe televizoare de la 60 cm diagonala in sus, că ai şi acces la internet nelimitat (cred că asta înseamnă gratis) unde îţi poţi rezolva problema.

În concluzie o reclamă făcută de oameni cu foarte multă experienţă !

Conform reclamei eu nu aş cumpăra acest produs pentru a-mi rezolva problemele.