Reclamă Orange FAIL

De ce FAIL :

Reclama doreşte să promoveze un produs şi încearcă să o facă pe seama unei întâmplări cu tâlc, parcă ruptă din viaţa reală. Buba este că în această reclamă personajul principal nu face nici un moment referire la ceea ce promovează reclama, sau ce vrea să promoveze prin vocea naratorului de la final. Pentru a fi în concordanţă cu produsul promovat m-aş fi aşteptat să îl văd pe respectivul dând telefon pentru: a chema un taxi, a ruga un prieten să îi ia bilet la metrou, a anunţa (poate sună aiurea dar de ce nu) biroul de control al metroului că întârzie la concert şi să îl aştepte trenul din staţia respectivă. El nu face asta, el se foloseşte de hârtia pe care scrie că întârzie.

Dacă urmăriţi reclama de mai multe ori şi încercaţi să deduceţi ce vrea să spună de fapt o să realizaţi că ea promovează omenia, civilizaţia şi spiritul civic, iar faptul că respectivul foloseşte sau nu cartela respectivă care i-ar oferi posibilitatea să sune pe cineva nu îl influenţează deloc în demersurile făcute pentru a ajunge la timp la sala de spectacol.

Deci la ce face reclamă de fapt reclama ? Uiteţi-vă mai bine la început. Dacă aveţi un ochi puţin format răspunsul este următorul, chiar dacă s-a urmărit mascarea acestui fapt, şi anume: la Renault.