Ce nu au maşinile de ultimă generaţie

Nu e prima dată când observ acest lucru la o maşina, indiferent de preţ, dar am crezut că lucrurile vor evolua cu timpul. Iată că nu evoluează şi ce ar trebui să fie deja ca dotare standard lipseşte cu desăvârşire. Şi ca totul să fie pe cât de ciudat pe atât de hazliu, când te gândeşti că alţii poate nu s-au gândit, este faptul că acest lucru există la maşinile moderne dar a rămas pe un loc secund, dar unde îşi face treaba foarte bine.

Deci despre ce este vorba. Este vorba despre sistemul de dezaburire/dezgheţare automat cu care vine în dotare fiecare maşină din zilele noastre, ăla care după ce apeşi butonul îţi redă vizibilitatea prin parbrizul din spate al maşinii. Şi dacă tot s-a făcut acest pas, s-a inventat această soluţie, de ce nu s-a găsit o soluţie şi pentru parbriz (ăla din faţă) ?

Nu ar fi mai simplu ca atunci când avem parbrizul acoperit de gheaţă sau când se abureşte, să apăsăm pe un buton şi să se rezolve problema în max 3 minute în loc să stai câte o jumătate de oră dimineaţa sau să dai la raşchetă pe un frig de -20 grade până se încălzeşte apa în motor şi începe să bage aer cald ?

Ştiu că acest sistem, care există deja pe parbrizul din spate, nu poate fi pus pur şi simplu pe cel din faţă deoarece ar fi foarte supărător la condus datorită dungilor colorate. Dar totuşi la tehnologia de azi nu se poate găsi un material care să nu aibă culoare sau să se combine cu o soluţie de culoare, fumurie, a parbrizului sau să aibă un design care să nu incomodeze şi să nu îngusteze câmpul vizual astfel încât să îşi facă treaba şi cu o culoare mai vizibilă ? Soluţia asta din câte am observat eu nu e una care există la maşini doar peste o anumită sumă de bani şi asta datorită faptului că este foarte scumpă. Poate o fi, eu nu am auzit de ea şi dacă există cu atât mai bine, de ce nu se găseşte o soluţie mai ieftină şi pentru maşinile normale ?

1 Comment

Comments are closed.