Reclama sufletul comerţului

Da, cam asta e, nu ai reclama la tv, radio, pe garduri sau autobuze … nu te ştie lumea. Totuşi consider că modul cum se promovează anumite produse în spoturi tv sunt puţin cam departe de ce promovează. În fine, nu eu le fac, nu eu iau banii aşa că dacă le critic cel puţin câştig câteva opinii.

Dacă ar fi să mă iua după reclamele ce umblă la tv la Orange şi Vodafone şi aş intra în jocul lor cu agăţatul aş merge pe Orange din prima. Sau mai bine zis n-aş merge pe nici una, pur şi simplu aş ieşi mai des în oraş (nu e cazul). De ce ? Pentru că la Vodafone se chinuie ăla să o agaţe pe aia de juma de an şi are mii de minute dar degeaba, la Orange ăia doi îşi găsesc simpatizante doar stând la terasă deci fără a fi într-o reţea anume şi fără prea mult efort.

Cam asta-i. Şi pe sfârşit ca bonus pentru voi, drogul suprem: apa.