Cum încearcă unii să-i prostească pe blog-eri

Acum o săptămână primesc un email de la un indivit pe nume Marius Calugaru din partea blogatu.ro care cică după ce mi-a vizitat blogul s-a hotărât să mă contacteze şi să îmi propună o afacere. Vă daţi seama ce onoare pe mine, m-a băgat în seamă unul de pe un blog plin de reclame şi care foloseşte ca adresă de contact una de Gmail. Penibil !

Care era de fapt afacerea: eu să postez un articol pe blog, cică e o acţiune a blog-erilor, daaa, hai să râdem, în care să fac reclamă la un produs şi să fac trimitere la un magazin virtual de pe la noi, Evomag mai exact. Până aici toate bune dar ce îmi iese mie la faza asta că lui probabil îi ies bani la greu, mie îmi va oferi respectivul site cică un cadou care până acum a fost “rucsac laptop, minge anti-stress, agenda, stick USB si multe altele”. Ce fain, gratis nu ? Da, asta m-a dat pe spate, ce afacere, oaaau. Eu le fac reclamă, poate le aduc zeci sau sute de clienţi care mă urmăresc şi poate au încredere în ceea ce scriu şi asta pe viaţă căci articolul rămâne în baza de date pentru totdeauna şi se indexează, iar ei îmi dau în schimb un rucsac care probabil e undeva la 100-150 lei. Şi asta pe seama unui terţ pe care nu îl cunosc, cu care nu am semnat nimic şi pe care ar trebui să-l cred şi să am încredere oarbă în el. Iar aceste cadouri nu vin la toţi ci doar la cei aleşi de Evomag, tare nu ?

Am zis, bine, dar eu nu am cumpărat de la ei deci nu am o experienţă cu ei şi cu serviciile lor. Ca răspuns am primit un conţinut de articol bine pus la punct, plin de link-uri spre diverse produse ale respectivului magazin. Ce m-a deranjat la faza asta a fost forma de prezentare. Nici măcar nu s-a obosit să facă un pdf, să arate bine sau ceva, nu, jbang în replay, cu un font de zici că te înjură nu alta. I-am răspuns că mă mai gândesc.

După o schimbare “tacită” de replay-uri blank îi mai spun o dată că încă studiez oferta lui la care el îmi răspunde cu “Ok Codrin :)”. Aaaa, helooo, nu ne cunoaştem, nu am făcut şcoala împreună sau am crescut în acelaşi cartier, ca ce chestie mă iei la pertu ?

Concluzia: o abordare total lipsită de bun gust şi bun simţ, profesionismul e prea departe de a fi luat în calcul. Eu nu fac gesturi de caritate pentru unii care din start mă tratează ca pe un păcălici care le poate aduce mulţi bani. Sper că la un moment dat voi primi un răspuns aici din partea lui şi din partea Evomag, aşa consider normal.

3 Comments

  1. Si “100-150 lei” ti se par putin pentru un advertorial? Insemna ca nu cunosti piata si nu ai platit niciodata un advertorial.
    Sunt bloguri mult mai mari si mai cunoscute care scriu advertoriale pentru 20-30 de euro si nu vad nimic rau in asta. Nu stiu tu ce vezi rau. Daca te astepti sa primesti sute de euro te inseli.

    Numai bine!

  2. Recunosc ca experienta mea in metode de publicitate de acest fel este mica dar eu nu ma refeream la faptul ca se plateste neaparat putin. La cum era structurat articolul pe care trebuia sa-l public probabil ramanea un link spre site, ca link-urile spre echipamentele prezentate probabil sunt valabile maxim 6 luni. Intentia mea nu este sa ma lau ca vai cine sunt eu si ca mi-a crescut PR-ul si vreau sa fac bani multi din prima. Eu doar am subliniat faptul ca abordarea respectivului a fost total neprofesionala, astfel afectand negativ imaginea magazinului online respectiv.
    Pe mine m-a nemultumit faptul ca el vroia sa profite de pe urma mea in mod direct pe premiza ca la sf. asteapta eu am sa primesc vreo recompensa. Faza si mai derutanta este ca desi apar pe diverse site-uri indemnuri de a te alatura acestui proiect de promovare al lui Evomag, pe site la ei nu am gasit nimic oficial.

    Cam asta-i !

  3. Eu primesc aproape zilnic emailuri sa particip la nu stiu ce sondaje, sa ajut la promovarea diverselor proiecte, sa fac diverse schimburi de link-uri sau de banere, dar majoritatea dintre ei nu primesc nici macar un raspund din partea mea, tocmai datorita modului in care sunt abordat. Aici te inteleg….

    Numai bine!

Comments are closed.