Flyer de la Tomek

Din categoria “ce spam mai găsesc prin poştă”, m-am gândit să analizez puţin cum îşi promovează diverşi întreprinzători produsele. Ca prin material publicitar, aşa în deschidere, am să prezint un flyer.

Acest flyer vrea să promoveze un nene care vinde covoare, nu ştiu în ce măsură este şi producător. Nu am înţeles de ce a ales ca să pună ca element de impact vizual un căţel care stă pe o pătură, un fel de plapumă – pilotă, când el vrea să vândă covoare. Înţeleg că prin căţel vrea să stărnească reacţii de genul “uite la el scumpelu, ce frumuşel e … hai să-l adoptăm” la care o privire mai atentă spune “ho bre, că ăsta vinde covoare nu căţei”. Una din reguli spune că dacă vrei să promovezi un produs trebuie să îl arăţi. Este adevărat că în flyer apar imagini cu covoare dar ele sunt marginalizate, mici de nu vezi modelul covorului iar vreo 3 se şi repetă. Eu ce să înţeleg că vinzi covoare dar ai numai 3 modele, exagerez cu numărul dar după ce te chiorăşti bine la pozele cu covoare cam asta e concluzia. Este bine că e specificată locaţia magazinului, este dat un reper destul de cunoscut în Suceava, problema e că acest flyer este făcut doar pentru oraşul Sucava şi ultima dată kaufland era cu majusculă (K).

Nu ştiu în ce soft a fost realizat acest material publicitar dar este distribuit pe o hârtie glossy, de un gramaj cred undeva peste 100g/mp şi este color. Bănuiesc că nu a fost ieftină realizarea acestui flyer din moment ce a ajuns probabil la majoritatea sucevenilor şi nu cred că şi-a atins scopul sau în cazul în care a atras atenţia efectul lui nu a fost nici pe departe cel dorit.

Sfat: Data viitoare ar fi bine să nu mai fi zgărcit sau fudul şi să ceri sfatul unui DTP-ist.

1 Comment

Comments are closed.