Rebuturi pentru români

Dacă se întâmplă să vrei să îţi reamenajezi casa şi vrei sa pui parchet, să spunem, s-ar putea să ai surprize. Acestea pot fi de genul: dacă cumperi parchetul dintr-un magazin de profil de construcţii cum ar fi de exemplu Dedeman poţi avea surpriza ca în momentul montajului, chiar dacă pe el scrie Egger şi e produs în germania, să constaţi că are toate muchiile de îmbinare belite la fel şi colţurile. Oare a fost făcut special pentru România sau a fost dat la retur şi în altă ţară mai săracă nu au găsit să îl trimită ? Apropo de servicii dacă mergi la magazinul cu acelaşi nu s-ar putea să te confrunţi cu următoare situaţie: să vrei să cumperi o uşă de interior de 78 cm iar unul dintre cei 5 ce stau la o bârfă mică să îţi arate un rând întreg de astfel de uşi dar când te uiţi pe ele scrie 88 cm, la o eventuală întrebare ajutătoare dacă nu au şi uşi mai mici de 205 cm s-ar putea să ţi se răspundă că nu dar poţi lua un topor şi reduce înălţimea uşii până la înălţimea dorită.

Frumos cum ţara noastră este coşul de gunoi al altora iar unii care lucrează la privat se simt ca şi cum ar lucra la stat, timpul merge banul vine noi muncim cu spor. La fel sunt curios cum de la noi sunt aşa de multe oferte de genul 1+1 gratis sau 10% gratis ? Oare acel gratis e tot dat la retur sau nevândut prin vreun magazin ? Sunt sigur că instituţiile statului lucrează pentru binele plătitorului de taxe.

2 Comments

  1. Buna ziua stimate domn Codrin Males,

    Va multumesc pentru ca ati semnalat aspectele de mai sus, chiar si indirect, astfel ne oferiti posibilitatea imbunatatirii comportamentului angajatilor nostri si, implicit, posibilitatea oferirii de produse si servicii mai bune clientilor nostri. Referitor la cele mentionate de dumneavoastra, imi pare rau pentru ca nu ne-am ridicat la nivelul asteptarilor dumneavoastra si imi cer scuze pentru disconfortul creat.
    Va adresez rugamintea de a ne trimite pe adresa de e-mail suportclienti@dedeman.ro mai multe detalii in ceea ce priveste situatia mentionata: magazinul Dedeman de unde ati facut achizitia, datele facturii (numar si data), denumirea produsului de pe factura si datele dumneavoastra de contact, in vederea remedierii aspectelor semnalate.

    Va multumesc si va astept cu detalii.
    Cu respect, coordonator Serviciu Suport Clienti Dedeman
    Marioara Dospinescu

Comments are closed.