Myline de la E-ON

După cum era de aşteptat şi E-ON şi-a făcut platformă online prin care îţi poţi achita factura şi poţi beneficia de accesul la tot felul de informaţii. Din nefericire pentru ei platforma nu cred ca a fost foarte bine realizată deoarece are unele minusuri destul de importante zic eu. Pentru început când doreşti să te înregistrezi apare un câmp care se numeşte “punct de consum” care nu prea se regăseşte în clar pe factură, după un brainstorming cu vecinii de pe scară am dedus că e vorba de codul NLC. Din păcate nu am reuşit să obţin o confirmare din partea interfeţei aşa cum nu este explicat la nici unul dintre câmpurile ce trebuiesc completate ce informaţii trebuiesc introduse şi de unde le obţii. Ultima bătălie s-a dat la “codul de verificare” unde am fost învins.

De ce e aşa de greu să faci o interfaţă pe care să o înţeleagă toată lumea nu ştiu, goagăl nu m-a ajutat prea tare şi nici nu am stat să sap prea mult. Deci revenim la metoda veche de bătut pe la ghişeu. Şi uite aşa nu o să câştig eu nici o maşină de spălat sau frigider.

Dacă reuşeşte cineva să îmi spună şi mie cum, ms.