Cum se face service la Black&Decker

Din nevoi casnice, că pierise ultima bormaşină, acum 2 ani mi-am cumpărat o bormaşină nouă. La acel moment am ales o bormaşină marca Black&Decker seria KR703K, a fost marca care mi-a inspirat cea mai mare încredere în materie de calitate a produselor. De atunci evident că am folosit bormaşina, la construcţii, că doar nu la bucătărie, fapt ce a scos la iveală un defect de proiectare al mandrinei. Mandrina chiar dacă se închide-deschide cu o singură mână, o inovaţie la acea vreme cică, atunci când dai găuri în tavan intră praf în ea. Astfel mi s-a întâmplat să nu mai pot scoate burghiul din mandrină. Am zis asta e, bormaşina e în garanţie, o trimit şi se rezolvă. Am sunat la numărul de service, am comunicat problema, mi-a trimis curieratul acasă să preia coletul şi gata. Când am trimis bormaşina din nefericire avea rămas blocat un burghiu care nu l-am putut extrage sub nici o formă. Azi a venit coletul, de fapt a venit vineri parcă dar azi l-am ridicat. Deschid eu coletul frumos când surpriză plângi mătuşă! Burghiul meu de beton, frumos, bun şi scump e puţin strâmbat. De fapt e puţin mai tare strâmbat deoarece la modul cum se prezintă nu poate fi utilizat. Ca şi reparaţie cică mandrina a fost deblocată şi curăţată.

După toată minunăţia asta vin eu acuma şi întreb: de ce nu s-a găsit altă soluţie de scoatere a burghiului în ziua în care a stat în service? Nici măcar nu am fost sunat să mi se transmită “băi nene vezi că nu putem scoate burghiul ca să reparăm scula, trebuie să îl strâmbăm …” ca să nu mai zic de “ne cerem scuze dar remedierea problemei a necesitat avarierea burghiului (sau spiral cum îi zic ei) … ” cât despre “… datorită modalităţii în care s-a intervenit pentru repararea defecţiunii burghiul dvs. a fost avariat lucru pentru care ne oferim să vă înlocuim produsul sau să vi-l decontăm”. Niciuna din formalităţile de mai sus nu a avut loc în perioada în care bormaşina a fost în service sau trimis în scris în colet. În concluzie o treabă românească rezolvată la timp. De parcă e vina mea că au proiectat prost mandrina. Nici nu vreau să îmi imaginez discuţiile filozofice a celor care mi-au reparat bormaşina, probabil penibile. După acest eveniment prevăd că trebuie să îmi iau altă bormaşină în următorii 2 ani, cu siguranţă va fi altă marcă.